Čtvrtek, 18 dubna, 2024
- Reklama -spot_img
HomeRady a NávodyJak chybujeme při prodeji nemovitostí

Jak chybujeme při prodeji nemovitostí

- Reklama -bydlení

I když se doporučuje nemovitost držet, pro někoho je bytová jednotka nebo rodinný dům na předměstí spíše přítěží. Navíc pokud se člověk v aktuální době vysoké inflace dostane do finančních problémů, záhy se velice rád zbavuje nemovitosti, kterou drží ve svém majetku. Jenže právě unáhlený prodej se člověku nemusí zrovna vyplatit. Pokud tedy automaticky nesáhneme po výkupu nemovitostí, kdy se nám podaří získat na ruku dostatečně vysoký obnos, dejte si pozor na několik chyb, jež nejsou při prodeji nemovitostí bohužel nijak výjimečné.

Nemovitost není připravená

Při prodeji nemovitosti má majitel domu nebo bytu za cíl jedno – prodat danou nemovitost za co nejvyšší cenu. Jenže mnohdy chce tohoto cíle dosáhnout i přesto, že daný objekt není na prodej zrovna připravený.

Musíme si to v takový moment převést například do situace, kdybychom prodávali například nějaký běžný produkt v e-shopu. Taky bychom ho hezky naaranžovali, připravili, ukázali v tom nejlepším světle, nebo ne? Jinak bychom o něj v e-shopu nezavadili pohledem. U nemovitostí platí to samé – navíc když si vezmeme, že fotky jsou tím, co prodává, nemovitost musí být připravená k prodeji už při focení.

Snaha ušetřit se projevuje

Když už jsme zmínili ono focení, právě na této části celého prodeje se nejvíce šetří. A je to samozřejmě špatně. Jak už bylo naznačeno, fotografie prodávají, protože právě fotky jsou tím, s čím přijde potenciální zájemce nejdříve do kontaktu. Pokud nemovitost neosloví už na fotce, člověk nepřijde na prohlídku a pravděpodobně tedy nekoupí.

Šetřit za každou cenu se při prodeji nemovitostí zrovna nevyplácí. Kromě fotografa bychom neměli škudlit peníze ani na advokátovi, díky kterému může obchod proběhnout bez větších či menších komplikací.

Jeden realitní makléř stačí

Pokud se rozhodnete nejít cestou výkupu nemovitosti, ale dáte přednost tradičnímu realitnímu makléři, neměli byste oslovovat a zároveň využívat služby vícero z nich. Čím více makléřů se do prodeje zaangažuje, tím více problémů mít budete a tím více nepochopení či podobného budete muset řešit.

https://pixabay.com/cs/photos/pracovn%c3%ad-nemovitosti-tulip%c3%a1ny-b%c3%adl%c3%bd-2816464/
- Reklama -bydlení
- Reklama -PR článek

Mohlo by Vás zajímat

- Reklama -PR článek

Další články autora

- Reklama -magazin